Este un Loud Car? Poate ca nu. Insa ceea ce o face sa fie una din cele mai interesante masini ale momentului sunt exact elementele de personalizare, mai exact posibilitatea de a avea pavilion vopsit in aceeasi (sau altă) culoare cu a jantelor si a capacelor de la oglinzile retrovizoare, modelele de jante disponibile pe 15,16, sau chiar si 17 inch.




Adaugam o lista de optionale atat de lunga incat poate sa concureze cu Octavia 3 si Noul Superb, un pret decent si posibilitatea de a iti imprima pe plansa bord o fotografie pe care o doresti … si deja iti poti face o idee despre cum ar trebui sa arate masina ta personalizata.

La toate acestea adaguam si o lista de elemente de tuning pe care le poti alege din fabrica cum ar fi:

  • lampi spate smoked
  • faruri cu daylight
  • ornamente de teava de esapament
  • bara fata si spate de Skoda Fabia RS
  • Volan de Skoda RS
  • Chiar si eleron de hayon de Skoda Fabia RS

Desi preturile unor astfel de optionale sunt destul de piperate este uimitor cat de mult poti sa iti customizezi aceasta masina.

Culori personalizate

Culori personalizate

Am avut ocazia sa fac cateva drumuri cu aceasta masina aproximativ 400 de km de relativ test drive si pot spune ca am ramas foarte placut impresionat.

Masina s-a comportat exemplar pe autostrada si desi era motorizata de un 1.2 TSI vitezele de 160 de km pe ora sunt perfect normale pentru motorizarea in cauza. Flexibilitatea acestei motorizari este fabuloasa.


Mult mai bine antifonata decat precedenta versiune, o directie uimitor de precisa si sistemele de atentionare si franare activa fac din masina un deliciu atunci cand vine vorba sa conduci in traficul din Bucuresti.

Mi-a mai placut foarte mult si felul de functionare alt sistemului start and stop, sistem invechit deja pe foarte multe modele, dar acum relizez de ce intr-un oras aglomerat ca Bucurestiul un astfel de sistem iti poate imbunatati consumul de carburat per ansamblu.

Mai este de adaugat si faptul ca exista patru tipuri de echipare Active, Ambition, Style si Monte Carlo , ultima dintre ele fiind cea de top.


Modelul din test costa 15500 de Euro cu toate taxele incluse, este echiparea Style si din dotari enumeram:

Cele mai importante echipari

– Front Assistant
– Jante aliaj usor 16″ Beam albe
– Colour Concept
– Smartgate
– Simply Clever
– ***CleverPack Fabia***
– Roata de rezerva pentru uz temporar
 

Echipare de serie

– 4 tetiere reglabile pe inaltime
– A 3-a lampa de stop
– Activare lumini avarie
– Airbag sofer si airbag pasager
– Airbag-uri laterale fata si airbag-uri
– Avertizor centuri de siguranta
– Bancheta spate cu spatar rabatabil
– Buzunare pe spatarele scaunelor fata
– Capac rezervor cu deblocare electrica
– Centuri de siguranta
– Climatronic
– Coloana directie reglabila
– Computer de bord
– Cotiera centrala fata
– Covorase fata/spate, material textil
– Easy Start
– Elemente decorative cromate
– ESC (sistem electronic de stabilitate)
– Faruri cu halogen H7
– Geamuri atermice
– Geamuri electrice fata
– Grila radiator cu rama cromata
– Iluminare habitaclu
– Imobilizator electronic
– Inchidere centralizata cu telecomanda
– Intrerupere carburant in caz de accident
– Lampa ceata spate
– Light Assistant
– Limitator viteza
– Luneta incalzita
– Pachet functional
– Portbagaj cu acoperire, iluminat
– Pregatire scaune copii ISOFIX
– Priza 12V
– Proiectoare de ceata
– Roata de rezerva de dimensiuni normale
– Scaune fata reglabile manual pe inaltime
– Semnalizatoare integrate
– Servodirectie electromecanica
– Spatii depozitare in usi laterale
– Spatiu depozitare delimitat
– Stalp central de culoare neagra
– Stergator de parbriz tip Aero
– Stergator luneta
– Suport ochelari
– Suport tichet de parcare
– Suport vesta reflectorizanta
– Torpedou inchis
– TPM – monitorizarea presiunii in pneuri
Galerie foto

 

 

Share this post