

Asa ar trebui sa arate orice Porsche!
Intotdeauna am spus ca …” daca ajung vreodata sa am suficienti bani incat sa imi permit un supercar… atunci acesta va fi un Porsche 911” . De ce? Datorita aspectului clasic, retro … aspect pe care il regasesti in zilele noastre, neschimbat si nealterat inca de la primele modele de prin ’63 incoace.
Proprietarul masinii despre care am ales sa scriu astazi , gandeste la fel ca mine insa cu o mica diferenta, eu m-as multumi cu un Porsche stock, el a vrut ca Porschele lui „sa nu fie un alt 911 de pe strada„. Si a reusit.
Nu stiu cum ar trebui sa arate un Porsche perfect, dar cu siguranta acesta ar trebui sa fie cabrio. Ca acesta.
In dorinta de a defini cel mai wide Porsche 911 , proprietarul a ales un kit widebody de la Steebspecd , care a fost apoi completat cu un kit Tech Art pentru aripile spate.
Cum sursa de inspiratie este acelasi site www.stancenation.com , masina nu ar fi fost stancenation daca nu era atat de lipita de asfalt, iar acest lucru a fost posibil cu ajutorul unor arcuri Steebspecd si a multor elemente de suspensie atat fata, cat si spate de la Torque Solutions .
Jantele sunt 5one Steebspecd pe 19” anvelopele sunt Nitto Invo 285-30-19 pe fata si 325-30-19 pe spate si au fost considerate perfecte pentru a incalta aceasta „ Lady in Red „.
Evacuarea este Wisecraft Steebspecd 996 911 exhaust si 911-le nostru are cateva modificari si la galeria de admisie si la clapeta de acceleratie.
Urmeaza la capitolul performanta sa ii fie montat un kit turbo Wisecraft Steebspecd Exclusive si un roll bar tot de la Wisecraft Steebspecd Exclusive.
Fotografiile au fost realizate de Randy Goco si ii lui trebuie sa ii multumim pentru modul in care a captat esenta acestui superb 911.
Galerie foto