Pentru a da nastere isteriei actuale legate de modelele BMW, a fost necesar sa existe acest model, E30.
Practic modelul BMW seria 3 a luat nastere odata cu aceste modele. Existau modelele BMW 1802 sau BMW 2002, E21 , un fel de predecesoare ale seriei 3 dar, odata cu lansarea lui E30 … totul s-a schimbat.
Odata cu aparitia modelelor din generatia E30, pasionatii de automobile au cautat o masina care sa posede toate lucrurile „pachetul complet”, importante pentru un adevarat automobilist, distractie, aspect, motor plasat in partea fata si tractiune pe puntea spate.
Este si cazul proprietarului BMW-ul „Car of the week” de astazi, care cautand aceste elemente determinate pentru aceasta pasiune, a nimerit la bordul unui E30 din 1990.
Daniel este numele sau si a incercat sa creeze acest pachet complet fara a schimba foarte mult aspectul clasic al masinii. El a restaurat masina de la zero si pentru a obtine aspectul actual a fost nevoie de mult timp si de foarte multa daruire.
Mostenirea din motorsport a acestui seria 3 este prezenta peste tot la interior. Rollcage-ul Weichers, scaunele Recaro Pole Position, definesc aceasta masina care desi este un „street car” isi pastreaza intregul aspect de circuit.
Motorul este un 6 in linie Euro-spec S54B32, care a fost initial livrat pe masinile din generatia E46 a modelelor M, unde motoarele S54 aveau 333 CP insa versiunea aceasta europeana de 3.2 L are nici mai mult nici mai putin de 360 CP.
Puterea acestei mici uzine este transmisa puntii spate printr-un diferential blocant 75% creat custom pentru modelul de fata.
Suspensia este un AirLift V2 pneumatica iar jantele sunt BBS E50 16×9/10” vopsite auriu .
Galerie foto